Ukoliko imate problema sa gasovima i nadimanjem probajte ovih 10 vežbi istezanja koje će vam pomoći da se oslobodite bola i pospešiti rad vašeg digestivnog sistema.

1. Dečija poza

1. Dečija poza

Kako biste ovo izveli, samo se spustite na kolena. Spustite se na pete i raširite kolena, tako da budu rašireniji od kukova. Ruke raširite i spustite čelo na pod. Udahnite i izdahnite oko pet puta, možete i više. Ovo je opuštajuća vežba koja će olakšati disanje.

2. Raširene noge

2. Raširene noge

Noge raširite više od širine ramena, ruke stavite iza leđa i spojite prste. Glavu i prste spustite na napred. Ostanite u ovom položaju i udahnite pet puta. Ova vežba bi trebalo da vas oslobodi od stresa i da pomogne ukoliko su gasovi uzrok stresa. Takođe, ova vežba potpomaže i varenje.

3. Otvoreni trougao

3. Otvoreni trougao

U stojećem položaju raširite noge sa strane, a jedno stopalo okrenite ka spolja. Noge moraju stajati pravo, telo savijte ka nozi koja je okrenuta spolja i jednu ruku spustite na pod, drugu ruku podignite. Glavu okrenite ka krovu i udahnite duboko pet puta. Ova vežba će pomoći da smanjite prenatrpanost u stomaku.

4. Poza za oslobađanje gasova

4. Poza za oslobađanje gasova

Ova poza, kao što joj i ime kaže, odlična je za oslobađanje gasova. Lezite na leđa sa opuštenim rukama i nogama. Koleno povucite ka grudima, možete pojedinačno, a možete i oba u isto vreme. Rukama obgrlite svoja kolena i u toj poziciji ostanite dok ne udahnete i ne izdahnete deset puta. Ponovite vežbu nekoliko puta.



Vaša reakcija?

Facebook komentari